.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ اداره كل راه و شهرسازي مازندران به خبر شمال نیوز
احتراماً؛ با عنايت به درج مطلبي تحت عنوان " ضرب و شتم خبرنگار در راه و شهرسازي مازندران " در آن سايت ، جوابيه ذيل جهت روشن شدن اذهان عمومي ارسال مي گردد. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انعكاس آن اقدام فرماييد.

در پی درج خبری با عنوان " ضرب و شتم خبرنگار در اداره كل راه و شهر سازي مازندران ! " در پایگاه خبری شمال نیوز ، جوابیه ای از سوی اداره كل راه و شهرسازي مازندران صادر شد که عینآ درج می گردد.

مدير مسؤل محترم پايگاه خبري شمال نيوز

سلام عليكم
احتراماً؛ با عنايت به درج مطلبي تحت عنوان " ضرب و شتم خبرنگار در راه و شهرسازي مازندران " در آن سايت ، جوابيه ذيل جهت روشن شدن اذهان عمومي ارسال مي گردد. خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انعكاس آن اقدام فرماييد..

  نامبرده حدود ساعت 10:05 صبح روز سه شنبه تاريخ 23/3/1391 به ساختمان مركزي اين اداره كل مراجعه و متصدي واحد اطلاعات برحسب وظيفه محوله در چارچوب استقرار ميز خدمت كه ايجاد و استقرار آن در مدخل ورودي ساختمانهاي اداري دستگاههاي اجرايي مورد تأكيد و توصيه مسئولين استاني و كشوري مي باشد به قصد ارائه راهنمائي و اداي توضيحات اقدام كه متأسفانه فرد موصوف ضمن پرخاشگري و ايجاد سروصدا كه موجب تجمع ساير كاركنان و مراجعين در محوطه ورودي شده با اداي كلمات و جملات ركيك و توهين‌آميز كه قابل نگارش نمي‌باشد اقدام به درگيري فيزيكي نموده كه خوشبختانه با متانت متصدي مذكور و دخالت بموقع عوامل و پرسنل حراست ، مشاراليه به اداره حراست منتقل و البته در اين مكان نيز آرام نگرفته و با ادامه فحاشي و بكاربردن الفاظ نامناسب، خود را به دفتر مديريت رسانده و با وقاحت عدم حضور مديركل را كه به جهت نوع وظايف و لزوم بازديد از پروژه‌ها و طرحها درمأموريت بودند به تمسخر گرفته و جوي متشنج را بوجود آورده كه عملكرد و رفتار زننده نامبرده از طريق دوربين‌هاي مستقر در ساختمان ضبط و قابل استناد و ارائه مي باشد. ضمنا با عنايت به اينكه مشاراليه از موضعيت رسانه‌اي خود (ادعاي خبرنگاري رسانه شمال آنلاين) و موضعيت اداري( ادعاي انتساب به دفتر معاونت محترم امور عمراني استانداري مازندران) معرفي و سوء استفاده نموده به اطلاع مي رساند اين اداره كل همواره براي تمامي اقشار جامعه علي الخصوص قشر فرهنگي و متعهد خبرنگار احترام و جايگاهي خاص قائل بوده كه اين مهم را مي توان از بازخورد و رويكرد مثبت و كارآمد و همچنين تعامل و همدلي سازنده اين عزيزان با مجموعه راه  و شهرسازي مازندران به عينه مشاهده نمود.

بديهي است با عنايت به مستندات موجود و گواهي حاضرين ، حق اين اداره كل به انعكاس موضوع به مراجع و محاكم قضايي محفوظ مي باشد. ( ع‌ـ 23/3/1391)


                  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1391
الان بايد باور كنيم؟فيلمو بذار ببينيم بعد دوستان متخصص در مورد صحت و واقعي بودن فيلم نظرات خودشونو بذارن.به احتمال يك درصدم عرائضتون درست باشه جواب فحش و ناسزا نهايتش فحش و ناسزا باشه نه اينكه با مشت بكبونين رو صورتش! مدخل ورودي اداره ها شده مث هفت خوان رستم
نا شناس 27 خرداد 1391
سلام درودسلام بر متصدی حراست وزحمکش خداقوت برادر
نا شناس 27 خرداد 1391
اصلا همه حرفهاي اداره كل راه استان درسته و قبول داريم .يه ارباب روجوع اگر تعادل روحي و عصبي خود را از دست بدهد يعني شما نيمتونيد اين موضوع را كنترل كنيد.اگر ارباب روجوع يك انتقاد كرد كه چرا مدير كل نيست او را متهم به تشنج كردن اوضاع ميكنيد. برادر من رياست محترم روابط عمومي اگر نميدانيد بدانيد همين ارباب روجوع و ساير مراجعين كه همه اينها هموطنان ماهستند نه دشمنان ما، مطمئنا" نوع رفتار هم براي آتكريم ارباب روجوع مهم است.
نا شناس 28 خرداد 1391
روایط عمومی راه وترابری چرا از حرکت زشت و دور از ادب همکار خود دفاع می کند.
اداره راه باید از جامعه خبری به صورت کتبی عذرخواهی کند در غیر اینصورت اخبار راه پوشش داده نخواهد شد و افشاگری در مورد برخی از مسائل.... اغاز می شود.
همکار در مسکن و شهرسازی 28 خرداد 1391
آقای اسد اگر راست می فرمائید فیلم را در اختیار رسانه های که خبر را کار کرده اند قرار دهید تا مردم خود قضاوت خواهند کرد که همیشه قاضی خوبی بودند
نا شناس 28 خرداد 1391
خدا كساني كه با هم دعوا ميكنند همديگر را كتك ميزنند دوست ندارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.